זאזזי בזאזזי… שוליית הקוסם

אפשר לשתף את הקסם...

הקוסם בפיג'מות

זאזי בזאזזי – מילת הקסמים שהתחילה כאן…

הפרק שוליית הקוסם, בהשתתפותי, מתוך העונה הראשונה של הפיג'מות.

כבר שכחתי שעשיתי שם לא מעט קסמים.
כל כך מרגש, מצחיק וכייפי היה להכיר את כל החבר'ה המוכשרים האלה.

איך ולמה הגעתי לתוכנית?
בשנת 2002 פגשתי את אריק זילברמן (סטנדאפיסט ואיש מגניב שמלמד איך לעשות סטנדאפ) שוב. הכרנו כשלמדתי בבית צבי ב1988. הוא למד שנה מעלי יחד עם עוד כמה חברה מאלה שהתחילו אחר כך את הקומדי סטור. בפגישתנו אריק סיפר לי שכבר כמה פעמים באו אליו אנשים ואמרו לו שהם לא ידעו שהוא גם יודע לעשות קסמים כל כך טוב ושהם ראו אותו מופיע באילת. מאחר ואריק לא עשה מעולם קסמים הוא שיער שמדובר בי. צחקנו וחשבנו שיהיה מגניב לעשות מופע שמשלב קסמים וסטנד אפ והתחלנו לעבוד עליו, אבל עבודתנו נקטעה כשהוא נכנס לעומס עבודה. הוא קיבל על עצמו לכתוב תסריטים לתוכנית שתיקרא "הפיג'מות".
אחד התסריטים שכתב היה על קוסם ואך טבעי היה שהוזמנתי לשחק בו.
קיבלתי את התסריט, למדתי את התפקיד, וגם חשבתי על רעיונות מגניבים (כגון – הקלפים שקופצים כשהם נוגעים לי בציוד, הקופסה המתפרקת ועוד) והגעתי לצילומים שהיו אז בקניון נטוש בחולון.
בין הצילומים עשיתי טריקים לכל מי שרצה לראות והם עודדו אותי לעשות עוד ועוד.
הצוות היה מדהים, כולם היו לבביים ומצחיקים והיום זרם מהר כל כך…

היה זה הבמאי רובי דואניאס שאמר לי להגיד את מילת הקסמים בדרך באופן שפתי וילדותי.  זה עבד ממש טוב ועד היום מבקשים ממני לשוב ולהגיד "זאזי בזאזזי" בדיוק כמו בתוכנית, וזה תמיד מצחיק אותם.

לא ציפיתי שכל כך הרבה אנשים יכירו ויזהו אותי בגלל התוכנית הזאת, אבל השידורים החוזרים שלה, ההתלהבות של הילדים מכל מה שקשור לפיג'מות הביא לכך שכל שבוע מישהו מספר לי שראה אותי בטלויזיה במקרה. זה קורה בעיקר באירועי בר/בת מצווה וגם במופעים המשותפים שלי עם הסופרת זוהר אביב.
כיף!

יומקסים,
אורי


אפשר לשתף את הקסם...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

nine + ten =