על קסמים, אמת ושקר

אפשר לשתף את הקסם...

אמת ושקר – מה זה?

מיכל גזית הזמינה אותי להתראיין בתוכניתה בה דיברתי על קסמים, על אמת ושקר, לימדתי דברים וגם שוחחנו על קסם בחיים ואיך אפשר לקבל יותר ממנו. מקווה שתהנו. החלק הראשון של התוכנית איתי, ובחלק השני היא מדברת עם אלי משיח שעשה קסם מסוג אחר שנקרא אקסיטים מוצלחים!

הערה: במהלך הראיון הזכרתי את התקופה בה למדתי סיינטולוגיה. כשהסברתי על שיטת טיפול שהשתמשתי בה – רשימת הדברים שעשית לאחרים שלא היית רוצה שיעשו לך, לא היה ברור כי טכניקה זו היא דבר שלמדתי בסיינטולוגיה והיא עזרה לי וגם נתנה לי כלי מאוד חזק לעזור לאחרים. אני מודה להם על כך. גם בזמן שלמדתי והרציתי על הנושא טענתי בתוקף כפי שטען הבארד עצמו: "מה שנכון הוא מה שנכון בשבילך ואם זה לא נכון בשבילך אז זה לא נכון אפילו אם אני אומר שזה נכון." (ציטוט מדוייק למדי מאחת ההרצאות שלו ב"כנס הפצה ועזרה")
אני חושב שיש בפילוסופיה הזאת חכמה וכלים שיכולים להועיל לאנשים רבים והסיבה שאינני שם אינה קשורה לפילוסופיה עצמה.

באמצע החודש הקרוב הוזמנתי לסיאטל, וושינגטון לתערוכת SC11 העוסקת במיחשוב כדי לקדם את המכירות של חברת ScaleMP בתערוכה באמצעות הקסמים שלי. מקווה לעדכן משם בתמונות ווידאו. אם אתם בסביבה, אתם כמובן מוזמנים לבקר 🙂

בתערוכה מקצועית, עם כל האקשן הגירויים וההסחות שיש שם, צריך למשוך את הקהל איכשהו לביתן החברה. קוסם המתאים את המופע שלו למסרים השיווקיים של החברה (באופן שיעניין וירתק את קהל היעד)  מצליח להביא לקוחות פוטנציאליים רבים ולשמור אותם שם במשך הפרזנטציה שלו.

לכשאשוב, אני מקווה לכתוב לכם עוד על קשב וכיצד להגביר אותו.

בינתיים, אחרי החגים שמח לכם!

אורי.


אפשר לשתף את הקסם...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

5 × 2 =