רעיונות שיווק קסומים

אפשר לשתף את הקסם...

שיווק באמצעות קסמים – רעיונות

סיפרתי לכם על התערוכות המקצועיות שבהן אני מושך קהל ומקדם מכירות עבור חברות שונות.

אבל שיווק באמצעות קסמים נעשה לא רק בתערוכות ובכנסים. למעשה רוב מופעי השיווק נעשים דווקא במקומות אחרים…

מוקדי מכירות טלפוניים

עם סאנדיסק בלונדוןחברת SanDisk הטיסה אותי לאנגליה כדי לקדם מכירות של מוצר אחד ומסויים מאוד: דיסק-און-קי מוצפן שאם מקישים מספר פעמים את הסיסמה באופן שגוי המידע שבדיסק נמחק לגמרי. המצאתי מספר קסמים שעזרו להבליט את היתרונות של המוצר… למשל, גרמתי למצב שבו מישהו מחזיק את הדיסק-און-קי ביד והוא מקיש סיסמה שגויה שלוש פעמים ואז הדיסק-און-קי עצמו נעלם. היה גם קסם של הצפנה ועוד קסמים אחרים שהעבירו את המסר.

החברה שלחה אותי לשלושה מוקדים (מנצ'סטר, בירמינגהם ולונדון)  כדי לעבור בין אנשי המכירות (שמוכרים מוצרים רבים של חברות שונות) ולהופיע בפניהם עם הקסמים שפיתחתי.

בשבוע שלאחר הביקור שלי אחוזי המכירות של המוצר קפצו במאות אחוזים וסאנדיסק הטיסו אותי לשתי תערוכות נוספות, אחת באנגליה ואחת בארה"ב.

אירוע שיווקי של SafeNet כלל הרצאות, משחקים, אוכל וגם קוסם. במהלך הכנס העברתי מופע קצר שהמחיש באופן מטפורי ומשעשע את איכות המוצר ושימושיו, דבר שגרם לכולם להבין בדיוק במה מדובר, לצחוק ולזכור!

שילוב הרצאה מבדרת עם מסר שיווקי

חברת CA ישראל השתמשה בשירות שלי (בין השאר) כדי לספר על התוכנות שלהם לטיפול בבסיסי נתונים בכנס של משתמשי אורקל. מופע החסות הזה של כ20 דקות הגיע באמצעו של יום עיון ובו שרפתי שטרות של אנשים, חיברתי אותם וגם פרטתי (אגב העברת המסר השיווקי המתאים). הצחוק, השיתוף והקסם שבמופע הזה היו לשיחת היום.

בבאר שבע עם פלאפון במרכז שירות

קוסם ממותג במרכזי שירות

באוגוסט 2009 חברת פלאפון שכרה את השירות שלי כדי לעשות קסמים במרכזי השירות שלהם ברחבי הארץ. המטרה היתה לעשות שמח ולחלק מתנות ללקוחות, אבל מסתבר שהקסמים עשו הרבה יותר למען המותג. אנשים שנכנסו למרכז, לפעמים עצבניים ומרירים כי אינם יכולים ליצור תקשורת עם העולם, הפכו פתאום שמחים ועליזים והיו לא מעט שהודו בפני שהם באו כעוסים על מנת להפוך שולחנות אבל עכשיו הם לא יכולים כי אי אפשר להוריד את החיוך מהפנים שלהם. גם חוות הדעת שהם קיבלו בסוף כל יום כזה היו משופרות באופן משמעותי. פלאפון המשיכה לשכור את שירותי גם בהמשך, ובעקבות ההצלחה שלי הם הרחיבו את זה ושכרו גם קוסמים אחרים.

שיווק באמצעות קסמים – רעיונות פנים אירגוניים

אבל לא מדובר רק על שיווק ללקוחות… לפעמים רוצים להעביר מסר לעובדי החברה באופן משעשע שישאיר טעם טוב. בהסתכלות רחבה, גם לקשרי העובדים והבנתם את המותג יש השפעה רבה על השיווק.

עם פלאפון במרכז שירות

חברת "מבטח-סימון" רצתה לספר על הלוגו החדש של החברה ומשמעותו לעובדי החברה. הם סיפרו לי על משמעות הסמל ובניתי מופע של כ20 דקות איתו הסתובבתי בין המשרדים במהלך יום עבודה. התגובות היו נפלאות! יותר מכך, שאלות שהתעוררו במהלך היום הזה אצל העובדים הובילו להבנה טובה יותר של עבודתם.

חברת רוטם בקרים ציוותה אותי עם יועץ אירגוני שרצה לספר לעובדים על החזון החדש של האירוע… חזון הוא ממש קם כי הוא מניע אנשים לפעול בצורות מיוחדות וחדשניות. השילוב של יועץ אירגוני וקסמים יצר חוויה מטאפורית נפלאה אצל עובדי החברה ותרמה רבות ליום העיון ולמורל הכללי של העובדים.

למוצר שלך יש קסם.

לטריקים שלי יכולה להיות תרומה ממקסמת למוצר שלך.

אז כדאי שניפגש. יהיה מקסים! – 052-2624043

קרא עוד על מופעי שיווק


אפשר לשתף את הקסם...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

five × one =