אשליות באהבה וזוגיות – מופע קסמים!

אפשר לשתף את הקסם...

אהבה באויר

מופע אהבה ואשליות

אהבה… איך קורה שהקסם הזה הולך לו לאיבוד? אותו דבר שהאיר והניע אותנו להעיז ולעשות דברים שלא האמנו שנעיז, לפתע גורם לאנשים להסתגר ולכבות… ואחרי יומיים להדלק שוב בתקווה.

כן. כולנו שואפים לחוות את הבלתי ייאמן, את הקסם, את האשלייה הזאת שמרגישה כל כך אמיתית כשהיא קיימת וכל כך שקרית כשהיא עוזבת. כל כך הרבה כוח יש באשליה הזאת שנראה כאילו היא ההצדקה העיקרית לכל מה שאנו עושים.

אבל אחוזי הגירושין הגבוהים, מספר המשפחות השבורות, המספר העצום של עורכי דין לדיני אישים ועוד נתונים סטטיסטיים מלמדים אותנו שאהבה היא חרב פיפיות שיכולה לקרב או להרחיק – ליצור או להרוס – להחיות או להמית. הדלק של החיים?!

איך קורה שמישהי שהלהיטה את עולמך, שעוררה בך חלומות ותשוקה לפתע הפכה דחויה וחסרת מקום בחייך?

הסברים? הארות? פתרונות?

פסיכולוגים מספרים לנו שהמוח (המיינד, תת ההכרה) שלנו פועל באופן מיסתורי ומקשר אירועים שאינם קשורים ויוצר פלונטרים שכלל לא קיימים. הוא מערבב בין זהויות שונות ומזהיר אותנו מפני סימנים שאולי היו נכונים פעם, אבל היום משמעותם שונה. וכך, במקום להבין מה מקומנו ולחפש מה אנחנו רוצים ליצור, אנו נכנעים לדחפים שהמוח מייצר, מוצאים את עצמנו פועלים כנגד האינטרסים של עצמנו ומגיעים לתוצאות הרות אסון – לנו ולבני הזוג שלנו.

האם אנו צריכים להיכנע לכוחות המסתוריים והלא רצויים שהמוח מפעיל עלינו? עד כמה אנו רוצים לחיות את חיינו הרצויים לעומת החיים שנכפים עלינו מתוך תת ההכרה שלנו? האם אפשר לשנות את המוח שלנו כך שלא יגרום לאשליות הרסניות כאלה לפעול לרעתנו? האם יש בנו את הכוח והיכולת לשלוט ולכוון את הפעולה של המוח כך שישפיע עלינו לטובה? האם אפשר שאנו משתמש בו במקום שנאפשר לו להשתמש בנו?

וכך נברא לי מופע אהבה ואשליות

אין לי תשובות חד משמעיות לכל השאלות הללו שמתעוררות בודאי בלב כולכם, אבל יש לי קסם שיכול להאיר את הדברים הללו באור חיובי ומבדר. זהו מופע שמחולל ניסים!

כקוסם, גיליתי שאפשר ללמוד להתבונן במציאות באופן שונה, לראות מבעד לאשליה וליצור קסם שהוא חזק וממשי יותר מאירועים מודחקים…

במהלך המופע קרוב לאהבה – מופע אהבה ואשליות מצחיק ומדהים המדבר על אהבה, יחסים, אשליות ואיך אפשר ליצור את הדבק שיהפוך אשליות למציאות… נצחק ביחד על נושאים אלה בסגנון סטנדאפי, מרגש ומעורר מחשבה.

המופע מתאים לאירועים קטנים, ובמיוחד לימי נישואין, מסיבות למישהו שאוהבים או חגיגות ט"ו באב בחוג מצומצם.

להתראות באירוע הבא שלכם 🙂


אפשר לשתף את הקסם...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

5 + ten =